loading...
اشتراک مطالب
sevda بازدید : 27 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

داوطالبانی که متقاضی پذیرش بدون کنکور در دانشگاه های سراسری هستند باید با بررسی لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه های ارائه دهنده هر کدام از رشته ها ، بهترین گزینه را متناسب با علاقه خود انتخاب کنند . داوطلبان علاقه مند به رشته های زبان خارجه می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور زبان ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در نهایت ثبت نام نهایی خود را انجام دهند .

برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

 

www.heyvagroup.com/shownews/4532/لیست-رشته-های-بدون-کنکور-زبان.html

sevda بازدید : 32 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

داوطالبانی که علاقه مند به پذیرش بدون آزمون در دانشگاه های سراسری هستند باید با بررسی لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه های ارائه دهنده هر رشته ، بهترین گزینه را متناسب با شرایط و علاقه خود انتخاب کنند . داوطلبان علاقه مند به حوزه رشته های هنری می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور هنر ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در نهایت ثبت نام نهایی خود را انجام دهند .

برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

 

www.heyvagroup.com/shownews/4531/لیست-رشته-های-بدون-کنکور-هنر.html

sevda بازدید : 30 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

داوطالبانی که علاقه مند به پذیرش بدون آزمون دانشگاه های کشور هستند باید با بررسی لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه های ارائه دهنده هر رشته ، بهترین گزینه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنند . داوطلبان علاقه مند به حوزه رشته های انسانی می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور انسانی ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در نهایت ثبت نام نهایی خود را انجام دهند .

برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

 

www.heyvagroup.com/shownews/4530/لیست-رشته-های-بدون-کنکور-انسانی.html

sevda بازدید : 31 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

دانش آموزان دختر استان بوشهر متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم بوشهر اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم بوشهر برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه ششم به هفتم بوشهر ارائه شده است . 

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

 

www.heyvagroup.com/shownews/6777/تراز-قبولی-مدارس-تیزهوشان-دخترانه-ششم-به-هفتم-بوشهر.html

sevda بازدید : 34 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

دانش آموزان پسر استان بوشهر متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم بوشهر اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم بوشهر برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم بوشهر ارائه شده است . 

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

 

www.heyvagroup.com/shownews/6783/تراز-قبولی-مدارس-تیزهوشان-پسرانه-ششم-به-هفتم-بوشهر.html

sevda بازدید : 31 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

دانش آموزان دختر استان بوشهر متقاضی آزمون تیزهوشان پایه دهم لازم است از تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم دخترانه بوشهر اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم دخترانه بوشهر برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم دخترانه بوشهر ارائه شده است . 

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

 

 

www.heyvagroup.com/shownews/6789/تراز-لازم-برای-قبولی-تیزهوشان-نهم-به-دهم-دخترانه-بوشهر.html

sevda بازدید : 35 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

دانش آموزان پسر استان بوشهر متقاضی آزمون تیزهوشان پایه دهم لازم است از تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه بوشهر اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه بوشهر برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه بوشهر ارائه شده است . 

برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

 

www.heyvagroup.com/shownews/6795/تراز-لازم-برای-قبولی-تیزهوشان-نهم-به-دهم-پسرانه-بوشهر.html

sevda بازدید : 26 پنجشنبه 08 اسفند 1398 نظرات (0)

یکی از راه های ورود و تحصیل در رشته پزشکی آزمون لیسانس به پزشکی می باشد که سالیانه برگزار می شود . داوطلبان فارغ التحصیل کارشتاسی رشته های ریاضی و تجربی که متقاضی ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99 هستند باید پیش از ثبت نام در این آزمون از زمان و نحوه ثبت نام ، شرایط و ضوابط ، مدارک مورد نیاز و منابع این آزمون مطلع باشند .

برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

 

www.heyvagroup.com/shownews/6890/ثبت-نام-آزمون-لیسانس-به-پزشکی-99.html

sevda بازدید : 33 چهارشنبه 07 اسفند 1398 نظرات (0)

دوران بلوغ یکی از حساس ترین مرحله های زندگی هر فردی می باشد که البته باید با کمک والدین و خود فرد و شاید در برخی از مواقع نیز با کمک پزشک این دوران را پشت سرگذاشت . والدین در این دوران نه تنها باید با فرزند خود به آرامی و با آرامش رفتار کنند بلکه نباید دیگر مانند گذشته با او هنگام مشکلات جر و بحث کنند .

برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

heyvagroup.com/mag/parenting/childpsy/47/آیا-می-دانید-در-زمان-بلوغ-با-فرزندان-خود-چگونه-رفتار-کنید.html

sevda بازدید : 41 چهارشنبه 07 اسفند 1398 نظرات (0)

شاید تا به حال نام استیو جابز را شنیده باشید و بدانید که یکی از موفق ترین انسان ها روی زمین و همچنین بنیان گذار شرکت اپل می باشد . استیو جابز با وجود مشکلات و شکست های بسیاری توانست به هدف خود برسد . شاید عجیب باشد اما حتی تحصیلات دانشگاهی نیز نداشته است .

برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

heyvagroup.com/mag/success/swedu/46/استیو-جابز-چگونه-بدون-تحصیل-پولدار-شد.html

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 1,689
  • بازدید کلی : 32,746