loading...
اشتراک مطالب
sevda بازدید : 25 شنبه 26 بهمن 1398 نظرات (0)

پس از شرکت در آزمون کنکور سراسری ، باید منتظر اعلام نتایج آن باشید . زمانی که نتایج کنکور سراسری را مشاهده کردید باید خودتان را برای انتخاب رشته آماده کنید . یکی از رشته هایی که داوطلبان رشته تجربی می توانند انتخاب کنند ، پرستاری می باشد . پرستاری رشته ای است که اغلب خانم ها انتخاب می کنند و در آن ادامه تحصیل می دهند .

برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

heyvagroup.com/mag/field/fieldintro/20/با-رشته-پرستاری-بیشتر-آشنا-شوید.html

sevda بازدید : 32 شنبه 26 بهمن 1398 نظرات (0)

همانطور که می دانید مهدکودک می تواند فواید بسیاری برای کودک داشته باشد . توصیه می شود که پیش از 7 سالگی و مدرسه رفتن کودکان ، آن ها را به مهدکودک بفرستید . و اما سوال اینجاست که مهد کودک چه فوایدی برای فرزندتان دارد ؟ اگر بتوانید مهدکودک مناسب را برای فرزندان خود انتخاب کنید بی شک می تواند تاثیرات مثبتی در رشد و پرورش کودک بگذارد .

برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

heyvagroup.com/mag/parenting/growth/19/مهد-کودک-چه-فوایدی-برای-فرزندتان-دارد.html

sevda بازدید : 30 شنبه 26 بهمن 1398 نظرات (0)

کودکان در سنی مشخص ، قبل از شروع مدرسه باید برای آمادگی بیشتر به مهدکودک بروند . اما  نکته مهم این است که باید قبل از اینکه فرزندانتان را به مهدکودک بفرستید ، اطلاعات مهمی را در مورد آن کسب کنید و با توجه به نکات مهمی که در انتخاب مهدکودک باید مد نظر قرار گیرد ، مهدکودک مناسب را انتخاب کنید . نکات مهمی که باید در انتخاب مهد کودک در نظر داشته باشید ، بسیار مهم است و در رشد و پرورش فرزند شما بسیار کمک می کند .

برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

heyvagroup.com/mag/parenting/growth/18/نکات-مهمی-که-باید-در-انتخاب-مهد-کودک-در-نظر-داشته-باشید.html

sevda بازدید : 39 چهارشنبه 23 بهمن 1398 نظرات (0)

همه انسان ها در سنی معین به بلوغ می رسند اما این سن برای دختران و پسران متفاوت است . گاهی نیز ممکن است برخی از افراد به دلایل مختلفی زودتر از سن مشخصی به بلوغ برسند که به اصطلاح دچار بلوغ زودرس شوند و برخی دیگر نیز دیرتر از سنی معین به بلوغ می رسند که دچار بلوغ دیررس شده اند . به نقل از سایت هیوامگ دلایل بلوغ دیررس گفته شده است .

برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

heyvagroup.com/mag/parenting/youth/17/آیا-شما-هم-بلوغ-دیررس-دارید.html

 

sevda بازدید : 31 چهارشنبه 23 بهمن 1398 نظرات (0)

شاید برخی از انسان ها بر این باور باشند که استرس تنها برای بزرگسالان است و کودکان نمی توانند استرس داشته باشند به این دلیل که سن آن ها پایین است . اما لازم به ذکر است بدانید کودکان نیز دچار استرس می شوند . برخی از رفتار های کودکان نشان دهنده استرس آن ها است اما راه های کنترل استرس کودکان نیز وجود دارد . به نقل از سایت هیوامگ راه هایی گفته شده است برای کنترل استرس کودکان .

برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

heyvagroup.com/mag/development/stress/16/راه-های-کنترل-استرس-کودکان.html

 

sevda بازدید : 32 چهارشنبه 23 بهمن 1398 نظرات (0)

نوزادان تازه متولد شده که توانایی صحبت کردن را نیز ندارند ، برای بیان خواسته هایشان گریه می کنند . گریه نوزادان نشانه های مختلفی دارد . گاهی یک نوزاد گریه می کند تا نشان دهد که گرسنه است ، گاهی برای اینکه پوشک خود را کثیف کرده است گریه می کند . به نقل از سایت هیوامگ گریه نوزادان دلایل مختلفی دارد .

برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

heyvagroup.com/mag/parenting/childpsy/15/چرا-نوزاد-شما-گریه-می-کند.html

 

sevda بازدید : 32 دوشنبه 21 بهمن 1398 نظرات (0)

همه انسان ها در جامعه دارای سبک های مختلفی از تفکر هستند . به طور مثال برخی از افراد نسبت به دیگران و محیط پیرامون خود تفکرات منفی دارند و برخی دیگر دارای سبک فکری مثبت هستند . افکار سالم و مثبت می تواند باعث سبک فکری مثبت شود و مسیر زندگی شما را تغییر دهد . به نقل از سایت هیوامگ انسان ها دارای دو تفکرات مختلف هستند .

برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

heyvagroup.com/mag/development/positivepsy/14/در-جامعه-با-چه-سبک-فکرهایی-روبرو-هستیم.html

 

sevda بازدید : 29 دوشنبه 21 بهمن 1398 نظرات (0)

همانطور که می دانید برای درس خواندن و موفقیت در آزمون ها لازم است که سرعت مطالعه شما بالا باشد . زیرا هر چه سرعت مطالعه شما بالاتر باشد حجم بیشتری از مطالب را می توانید بخوانید و همچنین وقت اضافی برای مرور دوباره درس ها را پیدا خواهید کرد . بنابراین سعی کنید با تکنیک های مختلف باعث افزایش سرعت مطالعه خود شوید . به نقل از سایت هیوامگ روش های مختلفی برای افزایش سرعت مطالعه وجود دارد .

برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

heyvagroup.com/mag/development/motivation/13/با-این-روش-ها-سرعت-مطالعه-خود-را-بیشتر-کنید.html

 

sevda بازدید : 32 دوشنبه 21 بهمن 1398 نظرات (0)

شاید تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده باشد که تمرکز انجام کاری را نداشته باشید و نتوانید آن کار را انجام دهید . مشکل عدم تمرکز ، مشکلی است که می تواند باعث حواس پرتی شما شود و همچنین در انجام کارهای شما خلل ایجاد کند اما اگر بتوانید مشکل عدم تمرکز خود را حل کنید نه تنها کارهایتان را به موقع انجام می دهید بلکه اعتماد به نفس بیشتری نیز پیدا خواهید کرد . به نقل از سایت هیوامگ با 8 ترفند می توانید مشکل عدم تمرکز خود را حل کنید .

برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

heyvagroup.com/mag/development/memoryimprov/12/با-این-روش-ها-مشکل-عدم-تمرکزتان-را-حل-کنید.html

 

sevda بازدید : 33 یکشنبه 20 بهمن 1398 نظرات (0)

محیطی که کودک در آن رشد می کند بسیار مهم است . زیرا تنها کسانی که در سال های اول زندگی کودک در کنار او هستند ، والدین می باشند . در نتیجه می توان گفت رفتار والدین در رشد کودک تاثیر بسیاری دارد . بنابراین والدین باید روش های تربیتی مناسبی را برای رشد کودکان در نظر بگیرند . به نقل از سایت هیوامگ انواع رفتارهای والدین با فرزندان گفته شده است .

برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

 

heyvagroup.com/mag/parenting/growth/11/رفتار-والدین-با-رشد-کودک-ارتباط-مستقیم-دارد.html

 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 192
  • بازدید سال : 1,694
  • بازدید کلی : 32,751